08 December 2010

Am momente cand asi vrea sa scriu tot ce-mi trece prin minte, si tot ce asi vrea sa imortalizez atunci, pe loc ca sa nu dau uitarii, si totusi nu o fac! Mi-e asa de ciuda pe mine...Imi tot repet ca nu am timp, dar asta nu e o scuza!V-a trebui sa iau atitudine...


Si fiindca m-am incumetat sa deschid un subiect, sa astern repede , repede, ceva noutati!Cele care vreau sa le impartasesc, doar cele bune, vesele , ca sa nu-mi mai aduc aminte ca mai sunt si neajunsuri, nu?Ca doar e criza!Las' ca nu ma doboara ea pe mine!hi, hi

Asadeci copilutii , frumuseii fac progrese, cel putin Taisei e asa de comic cum canta si repeta tot ce vorbim noi, si este intr-o continuua miscare!Mereu imi cere sa-i pun cantecelul cu "apple, apple, aaa..." si cand mergem impreuna pe strada, se trezeste cantand din senin...E super dulce si a invatat deja sa spuna pana la "flower, flower, f,f ,f"!Cred ca aptitudinile spre engleza i le-a insuflat nanuta, Dana, la botez!!

Apoi acum ma zapaceste cu Mos Craciun cu plete dalbe, pe care il mormaieste impreuna cu Kosei care se mandreste ca el il stie mai bine, si mereu cand Taisei spune un cuvintel nou e asa de entuziasmat si vine si-mi impartaseste descoperirea!


Si Taisei a invatat acum sa numere si pana la 10, in romaneste,

 si ceva si-n japoneza, cred, ca eu ii numar doar in romaneste si cu tati pa baie numara in japoneza!Oricum ma termina cand ii spune lui Kosei "daaaa-teee!"ca e foarte ambitios si nu lasa de la el, si il mai face si "baapa"(adica "baka"=prostut).Kosei de regula se amuza dar cand e somnorici se ajunge si la cearta si trebuie sa fiu arbitru ca-i mai trage asa cate un ghiont, ceva.

Kosei, acum e fascinat de dinozauri, si imi stie majoritatea denumirilor, ca eu abia reusesc sa le pronunt, si cand mergem la biblioteca inchiriaza din 6 carti permise, 5 cu dinozauri iar data trecuta cica el vrea o carte cu mumiiSi i-am inchiriat mumii!!Brr...ca mereu Taisei spune cu o voce de te prapadesti de ras, "oowai, oowai"!


    Si lui ii place mult sa cante, acum cand a mai crescut, ca de micut nu prea, si i-a uite cum "merge melcul suparat..." si la el!

Al meu sot e stresat cu criza, si se strofoca ce sa faca , sa mai schimbe pe la reataurant, iar ziua imparte pamflete de la noua munca (masaj de recuperare la domiciliu), cate 2-3 ore incontinuu...face si walking cu ocazia asta!!Eu nu prea am cum sa-l ajut si tare nu-mi place situatia, dar de la anul sper sa se schimbe cumva, si o sa pot si eu sa lucrez.Ma rog, acum ca vine sfantul Craciun trebuie sa ne bucuram de el!Kosei m-a stresat din noiembrie sa-i fac bradul, sa-i fac bradul si pe 1 decembrie am pus de am facut bradutul, ca de tot orasul e plin de luminite si de podoabe de Craciun.


Si cam atat pentru moment, cred ca fug la somnic, ca deja s-a facut tarziu...Noapte buna!

No comments:

Post a Comment